Saturday, August 20, 2005

Laps op de planken!

Gek hé? Het ene moment zit je nog achter je tekentafel schetsen te maken voor een figuurtje uit een nieuw boek, een goed jaar later staat dat figuurtje al op toneel.

Ik moet er nog even aan wennen, maar binnenkort staat Laps, de hoofdfiguur uit ‘Wow, wat een wolf!’, op de planken. Stefan herwerkte de tekst uit ons boek tot een muziektheater voor kinderen vanaf 4 jaar. “het wordt een voorstelling over durven en dromen”, zegt men op de website van het productiehuis ZAMZAM. “De verhaallijn zit zowel in woorden, bewegingen en muziek.” Ik ben heel erg benieuwd, want ik heb geen flauw idee wat ik me hierbij allemaal moet voorstellen.

Misschien moet ik gewoon maar eens gaan piepen op de tryout in Herzele. Wil je ook eens mee piepen? Dan kan je tickets bestellen op de website van ‘De Steenoven’.