Friday, February 17, 2006

Verdorie! Een maand geleden...

... dat ik nog eens heb gepost! Ik zag net, toen ik even op zoek was naar inspiratie, dat anderen er blijkbaar meer aan doen dan ik. De weblog van Luke Magee raakt stilaan leuk gevuld (maagpictures.blogspot.com). Maar vrees niet! Er komt voldoende werk aan om over te schrijven. Mijn nieuwe boek is klaar en daar zal ik snel tekeningen van online zetten. Ik kan jullie ook al zeggen dat ik werk aan het vervolg van 'Wow, wat een wolf!', een eigen peuterreeks én nog enkele kleine, maar niet minder leuke projectjes. Tot binnenkort voor meer! Schrijf ook alvast 11 maart in jullie agenda, dan presenteer ik een boekenontbijt in de 'Woeste Willem' in Aalst (www.woestewillem.be)

1 Comments:

Blogger Luke said...

Hi Frank!
Nice to see your little bear again;) Now you blog too!
I'll have to reciprocate with a link to you from my blog- do you mind if I grap a pic of your portfolio site to do it with?

I mean... if what you wrote was NICE, that is... my Belgian is not what it used to be;)

8:54 AM  

Post a Comment

<< Terug