Friday, September 01, 2006

Laps naar Thailand en wij mogen mee!

Ik denk wel dat ik jullie al verteld heb over de thaise versie van ‘Wow, wat een wolf!’ Wat ik jullie nog niet verteld heb is dat Stefan Boonen en ik in oktober zijn uitgenodigd op de Belgische ambassade in Bankok om daar de thaise vertaling van Laps voor te stellen. Daarnaast zouden we mogen gaan signeren op de internationale boekenbeurs van Bankok en zal de voorstelling gekoppeld worden aan één of ander goed doel met weeskinderen (staat nog niet vast).

“Slecht” nieuws: ik ga niet mee. Ik blijf hier bij Petra en Emile. Slechte timing van de uitgeverij om ons net nu zo’n kans te bieden. Maar toch… als ik moet kiezen blijf ik hier. Ik wil geen moment missen met onze kleine bengel. Ik heb er heel lang over nagedacht en nu ik de knoop heb doorgehakt voelt het als een opluchting.

Ik heb wel aan Stefan gevraagd of hij in oktober enkele straffe verhalen over zijn verblijf in Bankok wil posten op deze weblog. Jullie zullen het dan ongetwijfeld zien passeren.