Saturday, February 25, 2006

Muizenbeetje...

...is de titel van mijn nieuwe boek. En wie is de schrijver? Niemand minder dan Marc de Bel. Het boek gaat over een klein meisje dat even op het huis moet letten terwijl mama en zus even weg zijn. Natuurlijk loopt het helemaal mis, kijk maar eens naar enkele prenten die ik hier beneden voor jullie heb gezet.





Het boek zal verschijnen in maart en zal dan ook, in een speciale gesigneerde versie, te koop zijn via mijn online boekenwinkel.
Geniet alvast van deze prenten...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wel Frank, ik zie dat je nog steeds goed bezig bent. Je nieuwe boek ziet er heel erg leuk uit en zal dus weldra bij in de collectie komen. Mijn zoon Willem-Jan (4) is in ieder geval een fan...

Ook een leuke nieuwsbrief. spijtig dat we niet in Meeuwen geraken.

Greetz...

2:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi,

Ben op het muizenbeetjefeestje geweest en het was fantastisch leuk. Mijn kleine zusje heeft één van de gesigneerde muizenbeetje boeken gekregen en ze is er super enthousiast om!!
Een super mooi boek proficiat!

gr

4:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

hey frank,

Ben op het feestje van muizenbeetje geweest in meeuwen.
Was superleuk!!
Mijn zusje heeft een muizenbeetje boek gekregen en ze was er enthousiast over! Schitterende tekingen!!

Gr

4:40 PM  

Post a Comment

<< Terug