Wednesday, October 18, 2006

Boekenbeurs met prinses

iets voor 17.00u in BKK. Het heeft vandaag hard geregend, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Ik bracht het grote deel van de dag door op de Book-fair.
Alles heel plechtig en stijfjes in de vroege voormiddag. De Thaise prinses (ik kan haar naam schrijven noch uitspreken) opende de beurs en maakte daarna een tot in de details geplande tocht langs verschillende standen. Eentje daarvan was die van Nanmee-books waar een Belgische auteur op haar stond te wachten met een mooi boek. Ik hoop dat ze het verhaal van Tuayfoo (Laps in het Thais) zal lezen, tegelijk weet ik dat ze minstens tweeduizend boeken cadeau kreeg vandaag. Zelf een foto maken was verboden, er is me beloofd dat ik er later nog een krijg van een officiele fotograaf.
Na de middag ging de beurs open voor het publiek en werd het gewoon een beurs. Tuayfoo deed het best goed, ik heb flink wat boeken gesigneerd. Nu nog even naar het hotel en dan nog een live-radio-interview.

Stefan