Thursday, April 26, 2007

Op kruissnelheid :)

Weinig tijd gehad de afgelopen week om te posten. Ik heb volop zitten werken aan de verbetering en aan de schetsen van het nieuwe Laps boek. En natuurlijk slorpten de lessen die ik moest voorbereiden voor school ook de nodige tijd op.

Deze week is het al net hetzelfde. Maandag lesgeven, dinsdag woensdag en vandaag (donderdag) lezingen geven op de school waar ik van m'n 12de tot m'n 18de gezeten heb. Tussendoor werken aan de reuzemozaïek die ik voor de gemeente Meeuwen-Gruitrode mag ontwerpen en natuurlijk vergeten we Laps ook niet deze week. Morgen nog een verkennende vergadering in Hasselt voor een dichtbundel en een affiche die ik zou mogen illustreren en dan zit de week er weer op :-(

Een week is veel te kort. Zelfs een maand vliegt zo voorbij. Ik ben afgelopen week tot de conclusie gekomen dat ik maar 3 tot 4 dagen effectief heb kunnen tekenen. De rest is opgegaan aan papierwerk om alles in orde te krijgen voor m'n zelfstandige statuut, aan lesvoorbereidingen, lesgeven, lezingen geven, offertes maken, afspraken maken, etc... Volgende maand moet en zal ik meer gaan tekenen. Dan zullen er andere dingen moeten gaan schuiven.

Wel even voor de zekerheid: ik klaag niet hé! Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn keuze. Ik hoop alleen dat als de papierwinkel achter de rug is en het lesgeven en de jury's zijn afgerond ik meer ga kunnen tekenen. ik popel om erin te vliegen...

Labels: