Friday, August 24, 2007

(bijna) VAKANTIE!

Bijna vakantie! Nog een namiddagje werken en dan is het tijd om de benen te strekken. 2 Weken... het lijkt nu een eeuwigheid maar ik vrees dat ze snel om zullen zijn.

De illustraties voor de dichtbundel zijn klaar (die heb ik jullie laten zien), de geboortekaartjes ook (die laat ik jullie pas zien als de baby's geboren zijn), de workshops zijn voorbij... Nu rest me enkel nog een halve dag Laps inkleuren. Zalig om mee af te sluiten.

Hieronder nog enkele foto's van enkele scènes uit het nieuwe boek. Ze zijn de aquarelfase voorbij. Nu nog de afwerking. Maar er resten me nog wel een 10tal andere illustraties die nog de aquarelfase in moeten of er midden in zitten. Eind oktober moeten de tekeningen klaar zijn... ik zal er nog hard voor moeten werken.

En dan nog een muziektip om af te sluiten: de nieuwe CD van Tom Pintens. Van voor tot achter kiekenvel!!!





Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Alexiev said...

That good illustrations... whereupon you work? they are red? Greetings... very pretty climates... and textures... Greetings from Buenos Aires...

http://www.alexiev.com.ar
Alexiev Store

8:49 PM  
Blogger Frank Daenen said...

thanx for the nice comments!

10:53 AM  

Post a Comment

<< Terug