Friday, November 16, 2007

Eindejaarskaarten 2007-2008

Even een snelle post tussendoor...
De boekenbeurs zit er weer op en dat is spijtig want het is ieder jaar weer een vrolijke kermis waar we (collega illustratoren en lezers) lekker kunnen bijpraten. 

Maar nu is het tijd om volop verder te werken aan nieuwe projecten. Momenteel ben ik 'Laps en Wieb' aan het afwerken. Erg leuk!

En dan wil ik dit nog even kwijt: begin december zal ik twee eindejaarskaarten laten drukken in beperkte oplage. Je zal ze kunnen kopen via de boekenwinkel, maar daarover later meer. Wil je op de hoogte gehouden worden over deze acties? Stuur dan even een berichtje via deze link. (je mag natuurlijk ook altijd al kaarten reserveren via deze link)

Tot snel!

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger ina said...

Dag Frank, mooi werk maak jij zeg, ik geniet van jouw nieuwste creaties!
leuk om je te volgen via je blog.
Ik krijg zelf zin om te werken als ik jouw illustraties zie.
Succes en tot ziens
Ina

8:00 PM  
Blogger Frank Daenen said...

Dank je wel Ina!

12:46 PM  

Post a Comment

<< Terug