Monday, October 15, 2007

Muizenbeetje in Korea en zo...

Vanmorgen vernam ik van de uitgeverij dat 'Muizenbeetje' is verschenen in Korea. Dat betekent dat ik ondertussen 4 boeken vertaald heb in het Koreaans! Het vijfde = trakteren! :-)

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik met Stefan Boonen in Frankfurt rondgelopen. Donderdagavond gezellig getafeld met de mensen van Clavis en vrijdag de hele dag de Frankfurter Buchmesse bezocht. Ik-heb-m'n-ogen-de-kost-gegeven. Het was fantastisch. Zeker de moeite om er eens een kijkje te gaan nemen als illustrator! Zoveel boeken. Zoveel goede boeken. Zoveel fantastisch goede boeken. We moeten echt wel heel erg hard ons best blijven doen om mooie dingen te maken.

En daar ga ik nu aan beginnen... tijd om te tekenen!

Nog enkele kleine dingetjes:
- 'Over liefde en zo', de dichtbundel van de Stad Hasselt zal vrijdagavond voorgesteld worden.
- van 6 december tot 20 januari zal er een tentoonstelling lopen van me in Café Van de Velde in Leuven. Jullie zijn welkom!
- Laps en Wieb zal in het voorjaar verschijnen.
- Stefan Boonen heeft een nieuw boek: Nachtvuur.

Labels: