Tuesday, December 11, 2007

Exclusieve kerstkaarten voor een gezellige kerst!

Een oud kerstliedje op de radio, enkele fonkelende lichtjes in de bomen, een rode kerstmuts of een eerste geschenkje onder de boom… De kerstsfeer vult zo stilaan weer onze straten, onze huizen, onze familie en vrienden en onszelf.

Ik ook liet me dompelen in de aanstekelijke kerstsfeer en ontwierp met veel plezier twee exclusieve kerstkaarten. Neem snel een kijkje op mijn website, kies je favoriete kaart en stuur hiermee een warme, originele kerstwens naar een speciaal iemand, familie, vrienden of gewoon naar jezelf!

Wil je de kaarten van dichtbij bekijken? Dat kan op mij Flickr pagina's!

(€ 1,90 per kaart, € 8,90 voor 5 kaarten van de rode reeks, € 8,90 voor 5 kaarten van de blauwe reeks. Inclusief luxe-enveloppen!)

Ik wens jullie alvast fijne kerstdagen!





Labels: , ,