Friday, February 29, 2008

Workshop Wilsele

Enkele weken geleden heb ik een leuke workshop mogen geven in de lagere school Bosstraat in Wilsele. Het thema was 'mooi'.

Samen met de kinderen heb ik op een originele manier en met een beperkt aantal kleuren tekeningen gemaakt over wat ze mooi vonden. Na een intensieve brainstorm en een ontspannende kliedersessie stonden er heel wat mooie werkjes op karton. Je kan enkele sfeerbeelden bekijken op mijn Flickr-pagina's. Hieronder alvast een voorproefje.

Bedankt, jongens en meisjes, voor de leuke dag!


Labels: ,

3 Comments:

Blogger E said...

Leuke site! erg inspirirend:), vooral de schetsen van oudere posts, ik heb gelijk een tekening gemaakt in de 'kinderboek' stijl.

9:34 PM  
Blogger Frank Daenen said...

Dank je wel voor het complimentje! Ik heb dan ook meteen een kijkje genomen op jouw website. Leuke illustratie!

12:13 AM  
Blogger E said...

bedankt!

1:10 PM  

Post a Comment

<< Terug