Tuesday, September 08, 2009

Heel wat

Er staat heel wat te gebeuren dit najaar: een pak leuke projecten waar ik graag allemaal tegelijk aan zou willen beginnen, drie nieuwe boeken van eigen hand die vorm zouden moeten krijgen, redelijk wat lezingen, een nieuwe eigen website die tegen november online zou moeten gaan en, last but certainly not least, ... ons gezinnetje zal binnen enkele dagen uitgebreid worden. Zeer spannende tijden tegenwoordig, een vol hoofd en bijgevolg ook wel enkele zorgen die het tekenen niet altijd gemakkelijk maken.

Gelukkig kan ik af en toe relaxen bij het werk dat al gedaan is. Hieronder enkele schetsen voor een project rond kunstenaars. 'k Hoop dat jullie ze leuk vinden... Bekijk er nog enkele op Flickr.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Oksancia said...

Mooi tekeningen, Frank! Veel succes met volgende jaar en met alle spannende dingen in je leven! Welke lezingen zullen er zijn? Ik zou heel graag komen.

10:23 AM  
Blogger Frank Daenen said...

't Zijn vooral lezingen in scholen en bibliotheken. Waar woon je? Dan kan ik eens kijken als ik in de buurt kom.

10:56 AM  

Post a Comment

<< Terug