Tuesday, April 06, 2010

De jeugdboekenmaand, vervolg...

... Nee hoor... Ik heb nog geen tijd gehad om het verslag over de jeugdboeken"week" neer te schrijven. Ik hoop dat ik er snel werk van kan maken want ik heb aan alle kinderen beloofd dat er foto's op mijn weblog te zien zouden zijn.

Voorlopig zal ik even zwaar moeten doorwerken aan een opdracht voor Malmberg: een nieuwe reeks tekeningen voor de leermethode 'Wereld in getallen'. Na een maandje alle uithoeken van Vlaanderen bezocht te hebben is het wel een verademing om weer lekker achter mijn tekentafel te kruipen. Gezellig tekenen, en wat muziek luisteren. Hieronder enkele liedjes die de sfeer van vandaag perfect weergeven... Tot snel!




Jónsi & Alex - Daníell in the sea from Jónsi & Alex on Vimeo.


sigur ros from intimepop.com on Vimeo.


Sigur Ros - Hoppippolla from Fabiano Scuzziato on Vimeo.

Labels: ,