Monday, November 13, 2006

Boekenbeurs voorbij :(

De boekenbeurs van dit jaar zit er weer op. Spijtig want ik vind het altijd leuk om een praatje te slaan met collega illustratoren/schrijvers, kinderen, ouders, leerkrachten,... Ik heb weer veel opgestoken van de vele babbels en kijk nu uit naar de jeugdboekenweek. Weer een moment om mensen te ontmoeten.

Het leuke is wel dat ik mijn boekencollectie heb kunnen uitbreiden met het verlanglijstje van dit jaar. En er zitten pareltjes tussen die ik met jullie wil delen:
Jongens, van Kolet Janssen en Benjamin Leroy. Bekijk een Illustratie >
Het Grote Verlangen, van Dorine en Sabien Clement. Bekijk een illustratie >
Uil plus Leeuwerik, van Ianka Fleerackers en Sebastiaan Van Doninck. Bekijk de illustraties >
The Octonauts, van MEOMI
100% Lena, van Stefan Boonen