Monday, May 07, 2007

Mozaïek Meeuwen-Gruitrode 1

In één van m'n vorige posts liet ik al weten dat ik het ontwerp mag maken van de reuzemozaïek waarmee de gemeente Meeuwen-Gruitrode het wereldrecord wil breken op de dorpsfeesten van eind mei. Wel, ik ben er volop mee bezig. De schets is zo goed als klaar en morgen begin ik het ontwerp in te kleuren. Tegen het einde van de week moet het basisontwerp rond zijn, ik zal er nog serieus aan mogen doorwerken... :-)

Ik geniet er wel heel erg van om zo eens te kunnen werken aan een ander soort illustratieopdracht. 't Is een hele uitdaging en je moet rekening houden met een hoop dingen waar je in eerste instantie helemaal niet bij stil staat. En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd naar het resultaat. We zoeken trouwens nog vrijwilligers om mee te komen helpen op zondag 27 mei! Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mailtje naar lieve.wouters@meeuwen-gruitrode.be.

Morgen ga ik proberen enkele fragmenten van de mozaïek te posten, zo kunnen jullie de evolutie een beetje volgen. Nog een leuk detail van de opdracht: er zullen een T-shirts gemaakt worden met een fragment van de mozaïek.

Meer informatie vind je op de site van Meeuwen-Gruitrode

Tot morgen!

Labels: ,