Tuesday, September 25, 2007

Signeersessies boekenbeurs van Antwerpen

Het was even stil op deze blog... ik had een goede reden: de nieuwe Laps moet binnen een maand klaar zijn en er moest nog heel wat ingekleurd worden. Door het aquarelgedeelte ben ik heen. Nu nog bijwerken met kleurpotlood en afwerken. Het idee voor de cover is ook klaar (dat zal ik wel even online zwieren als ik een minuutje tijd vind) en is al voor een groot stuk ingekleurd. Met Laps gaat alles goed!

Daarnaast ben ik bezig geweest met het klaarmaken van de opmaak voor de dichtbundel en het affiche van de stedelijke bibliotheek van Hasselt én ben ik beginnen schetsen aan een nieuw figuurtje dat in het voorjaar van 2008 voorgesteld zal worden. Ook hiervan zal ik binnenkort al enkele schetsen online kunnen zetten.

En nu de echte reden van deze post: de signeersessies voor de boekenbeurs zijn vastgelegd. Je kan me komen bezoeken op de volgende data...

  • Woensdag 31 oktober van 10u00 tot 18u00
  • Donderdag 1 november van 14u00 tot 22u00
  • Donderdag 8 november van 14u00 tot 22u00

Kom gerust een babbeltje slaan!

Labels:

2 Comments:

Blogger Sylvie Van Hulle said...

Hallo Frank,
ik ben al benieuwd naar dat nieuw figuurtje en je schetsen.
Het is heel leuk om hier te komen, en te lezen waar je zoal mee bezig bent. Het is inspirerend.
Misschien tot op de boekenbeurs.
groetjes!
sylf

11:16 AM  
Blogger Frank Daenen said...

Voor mij is het heel leuk om te weten dat ik niet voor niets schrijf! Bedankt voor de leuke reactie en misschien tot op de boekenbeurs!.
Groetjes!

1:39 PM  

Post a Comment

<< Terug