Thursday, March 20, 2008

Jeugdboekenweek en illustraties


De jeugdboekenweek zit er op voor mij. Het waren drie weken vol workshops en nog enkele spoedopdrachten tussendoor.

Ik heb er heel erg van genoten, van die eerste volwaardige jeugdboekenweek, want andere jaren kon ik niet alle lezingen aannemen omdat ik nog een voltijdse job had. Ik heb erg veel bijgeleerd én ik heb voor het eerst een nieuwe leeftijdsgroep leren kennen: de echte kleine peuters en kleuters. Ik ga nu niet alles uit doekjes doen, anders heb ik jullie op de boekenbeurs niets meer te vertellen, maar ze hebben ervan genoten en ik ook.

Ik heb ook nog nieuws: 'Laps en Wieb' ligt in de winkels, de tweede druk van 'Wow, wat een wolf!' ook en de peuterboekjes waar ik in januari en februari aan werkte hebben een naam gekregen: 'Victor'.

Kindjes uit Opglabbeek, Niel, Antwerpen, Beveren, Wijtschate, Oostrozebeke, Wilsele, Hasselt,... Dikke merci! Ik heb er van genoten om met jullie samen te tekenen!

(De foto boven is van een workshop voor peuters in Opglabbeek)

Labels: