Tuesday, December 05, 2006

Muizenbeetjes tekenen in Opglabbeek

Afgelopen weekend was ik te gast in Opglabbeek. Daar zouden we "Muizenbeetjes tekenen" met 15 volwassenen en 75 kinderen. Wel een beetje gespreid over het weekend natuurlijk :)

Het werden 2 superleuke (en ook wel een beetje vermoeiende) dagen. De kinderen amuseerden zich rot en de volwassenen waren heel erg stil (daaruit maak ik voor mezelf op dat ze het wel interessant vonden). Ik wacht nog op foto's van zaterdag, van zodra ik ze heb kan je ze hier bekijken. Er zijn ook 2 tekeningen van de kids blijven liggen, die zal ik inscannen als ik tijd heb. Dan kunnen jullie de resultaten ook bekijken.

Er kwamen zondag ook een aantal leuke reacties binnen via de site. Deze wilde ik jullie wel even laten meelezen, hij komt van Dorien:

"ik wil je even laten weten dat je heel mooi kan tekenen, in de bib van dat tekenen was gewoon geweldig ik heb er erg veel van bij geleerd en dankzij jouw begin ik aan mijn eigen boek waarin zelf schrijf en teken en ik durf ook al meer te tekenen want als ik vroeger iets wouw tekenen dacht ik altijd dat jij en andere tekenaars het wel allemaal konden maar jij hebt gezegd dat het ook bij jouw niet allemaal lukt dankje dat ik mocht komen tekenen!!! Groetjes, Dorien"

En nog eentje van Margaux:
"hallo, frank daenen!!! ik ben margaux oosterbosch. ik ben vandaag (2 december 2006) bij jou in opglabbeek geweest en ik wouw je nog eens bedanken. dus... bedankt groetjes margaux"

Bedankt iedereen voor de leuke workshops!

Hieronder nog een foto van een workshop van twee weken geleden in Hamont. Ook deze was erg leuk!