Tuesday, May 22, 2007

Laps, de definitieve schetsen

Enkele posts geleden heb ik 3 scènes voor het nieuwe boek van Laps online gezet. Wel vandaag kan ik jullie de definitieve schetsen van deze scènes laten zien. De vorige versies kunnen jullie bekijken op deze LINK. (dat is gemakkelijker om de vergelijking te maken)

Zoals jullie kunnen zien (of niet :-)) zijn er enkel kleine details aangepast, maar deze details maken wel het verschil vind ik.

Scène 1In deze scène is Laps beter afgewerkt. Ook het konijn in de achtergrond werd beter afgewerkt. Iets dat in alle scènes werd aangepast is de leeftijd van Laps. Hij was doorheen de jaren een beetje ouder geworden in gedachten. In deze schetsronde heb ik 'm terug de leeftijd gegeven die hij had.

Scène 6
Hier heb ik meer variatie toegevoegd aan de karakters. De konijnen zijn allemaal een beetje ouder geworden.

Scène 2
Hier zien jullie heel duidelijk dat Laps weer terug de juiste leeftijd heeft. De andere konijnen zijn verder afgewerkt.

Zo... nu kunnen we eindelijk beginnen inkleuren. Jippie!!!