Tuesday, May 15, 2007

Over tekenen, muziek, mozaïek en interviews.

:-) Morgen kan ik nog eens een hele dag doorwerken aan het vervolg op 'Wow, wat een wolf!' De komende weken ga ik alleen nog maar lapsjes en ... tekenen. Ik kijk er heel erg naar uit en hoop dat het nu eindelijk eens vooruit gaat gaan.

Ik heb alvast een leuke CD ontdekt die me de komende week zeker zal begeleiden. Namelijk 'Life In Cartoon Motion' van Mika. De single 'Grace Kelly' kende ik natuurlijk al, maar de rest van de CD mag er ook wezen. Vooral als je van 'Queen' en 'The Darkness' houdt. Ga 'm zeker eens beluisteren, 't is de moeite LINK. Hieronder een stukje Mika op Youtube.



Maar ik mag niet klagen. Ik heb een erg leuke opdracht achter de rug waar jullie alles over hebben kunnen lezen op deze blog, nl. het ontwerp voor de reuzemozaïek voor Meeuwen-Gruitrode. Een leuke bijkomstigheid is de persaandacht dat zo'n project krijgt. Niet dat we het één-nieuws gehaald hebben. Maar de lokale pers schrijft er toch over. Zo hebben we vandaag de mensen van het Nieuwsblad ontvangen en vorige week kregen we TV-Limburg over de vloer.

Labels: