Monday, May 28, 2007

Mozaïek: we hebben het gehaald!

We hebben het gehaald! De mozaïek was op tijd klaar. Gisteren om 18.00u mocht ik de volledige mozaïek bewonderen op het dorpsplein van Meeuwen-Gruitrode, het was echt de moeite! Ik kon het me op voorhand heel erg moeilijk voorstellen wat het ontwerp zou geven op ware grootte, ik was dus erg nieuwsgrierig.

Ik heb zelf niet te kans gehad om iedereen te bedanken, dus doe ik het maar via deze weg. Aan iedereen die heeft meegeholpen: een dikke merci! Dankzij jullie ziet het er zo mooi uit! Ook een dikke merci aan Lieve Wouters die de hele zwik op gang heeft getrokken en die er in is blijven geloven tot op het einde. En natuurlijk nog een dikke merci aan de mensen van de Kunstenarij voor de professionele begeleiding en aan alle mensen die ik vergeten ben...

Hieronder enkele sfeerbeelden.




Labels: ,