Monday, June 18, 2007

Eindwerken studenten en Laps

Lang niets meer gehoord? Geen nieuws is goed nieuws...
De laatste 2 weken heb ik vooral aan de inkleuring van de nieuwe Laps gewerkt en naar de eindpresentaties van de studenten geluisterd waar ik les aan geef. Dus niets speciaals, maar wel leuk! Volgende week wordt het schooljaar afgerond en dan kan ik me volledig op m'n illustraties storten.

En het zal nodig zijn want m'n planning begint stilaan vol te geraken! Voor volgend jaar heb ik, als alles goed gaat minimum 4 boeken op het programma staan (waarvan ik er 2 of 3 zelf heb geschreven). Daarnaast ga ik eens werk maken van presentaties aan educatieve uitgeverijen en tijdschriften (want ik hou wel van opdrachten die snel klaar moeten zijn). Ik zou nog wat reclame willen maken over m'n workshops en misschien mag ik nog een leuk, groot project doen voor een leuke klant in Hasselt. Kortom: Laps afwerken, verder werken aan de volgende boeken op m'n planning, lopende opdrachten afwerken, workshops geven, solliciteren bij uitgeverijen, reclame maken en natuurlijk ook nog een beetje proberen te genieten van de zomer.

Hieronder ook nog enkele muziektips: leuke albums die tegenwoordig voortdurend spelen op m'n iPod (Let op: dit zijn links naar de iTunes Store waar je stukjes muziek kan beluisteren, je moet iTunes installeren om de muziek te kunnen beluisteren)
- Pocket Symphony van Air - LINK
- Darkel - LINK
- Begin to Hope van Regina Spektor - LINK
- The last Resort van Trentemoller - LINK
- Say I am You van The Weepies - LINK

Veel luistergenot!

Labels: ,